ŞİİRLERE SEVDALI GÖNÜLLER => 1920 - 1929 Şairlerimiz ve Şiirleri => Sıtkı Tuncer => Konuyu başlatan: ♫ MELODi ♫ ツ - 06 Mar 2026 10:37:16

Başlık: SENSİZ
Gönderen: ♫ MELODi ♫ ツ - 06 Mar 2026 10:37:16
SENSİZ

Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.
(https://imgbb.com/)

 Yağmurun tadı yok sensiz,
 Ne kış, ne bahar.
 Mehtap bile inek gibi bakar,
 Mavi bir boşluk deniz.
 Tadı kalmadı şarkıların,
 İçki kadehi soğuk.
 Dün, bugün, yarın,
 Manasız, donuk.
 Sen olsaydın eğer,
 Seninle gelseydi yağmur,
 Kar, tipi, çamur,
 Koymazdı bu kadar


Mehtap göz kırpardı tatlı tatlı,
 Zeki ve çapkın.
 Ses ve ışık dolardı deniz,
 Dalgalar cana yakın.
 Varsın bağırsın sarhoşlar, satıcılar,
 Kar kış kıyamet kopsun,
 Bahar canı isterse olsun.
 Akşam da olmayaydı sabahta,
 Beraberdik sevapta, beraberdik günahta.
 Yağmurun tadı yok sensiz,
 Ne kış, ne bahar.
 Mehtap bile inek gibi bakar,
 Mavi bir boşluk deniz
EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev