EĞİTİM & BİLİM DÜNYASI => Kütüphanemiz => İz Bırakan Kitap Cümleleri => Konuyu başlatan: ♫ MELODi ♫ ツ - 08 Şub 2026 10:33:51
Satranç – Stefan Zweig
Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.
(https://ibb.co/2qm0Rzx)
Dünyaya geldik ve bir hiçliğin ortasında bulduk kendimizi. Evet, büyüdük, çalıştık, eğlendik, nadir de olsa mutlu olduk ama yaşadıklarımızın hepsi bir hiç olacak. Ve bir hiçliğin içerisinde yaşadığımızı bilmek, insan ruhuna vurulmuş en büyük darbedir.