HAYATIN iCiNDEN => Tebess ツm Kösemiz => Gönülden Gönüle Dertleşelim => Konuyu başlatan: ♫ MELODi ♫ ツ - 08 Şub 2026 21:32:44

Başlık: Eylül'ü konuşalım...
Gönderen: ♫ MELODi ♫ ツ - 08 Şub 2026 21:32:44
Sonbahar gelse hazan başlasa sarı sarı yapraklar dökülse..
yağmur yağsa toprak kokusunu genzime çeksem sarhoş olsam ..
Dedim ya, Eylül'dü.
Savruluşu bundandı kimsesizliğimin.
Eylül toparlandı gitti işte ekim falan da gider bu gidişle...
Ve ben bütün yapraklarımı döküyorken şimdi, Eylül diyorsun, tam da orada başlıyor ayrılık...
Bir gün aklına gelecek olursam,
bana şiir ısmarla..
Eylül'ü konuşalım...


Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.
(https://ibb.co/TgjfpBY)
EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev