Teknoloji Yokken Çocuk Olmak"Ne olduysa sokaklar oyunsuz , oyunlar cocuksuz kaldiktan sonra oldu." diyor bir yazar ve
ekliyor : "Ama anne hava daha kararmadi ki ; hadi saklambaca devam." sözü cok eskilerde
kaldi...
Cünkü cocuklar joystick, TV veya internet kablosuyla eve baglandi.
Sokaga cikmayan, birlikte oynamayi unutan cocuklar var evlerimizde...
Misket, yakartop, istop...
Cocuklarin bircogu artik bu oyunlari bilmiyor, bilse de oynayamiyor.
Cünkü sokaga eskisi kadar çikilmiyor.
Iste gecmigin eski sokaklarinda kalan eski oyunlarimiz...Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen
kayıt olun veya
giriş yapın.
Saklambaçtan kör ebeye, mendil kapmacadan ip atlamaya, misketden gazoz kapaklarına, yakan topdan uzun eşeğe kadar bir sürü oyunumuz vardı. Maddi açıdan zengin olmasak da günlü zengin çocuklardık biz.
Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen
kayıt olun veya
giriş yapın.
Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen
kayıt olun veya
giriş yapın.
Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen
kayıt olun veya
giriş yapın.
Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen
kayıt olun veya
giriş yapın.
Sobalarımız vardı.
Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen
kayıt olun veya
giriş yapın.
Nerede o zamanın komşuları. En zor anında yetişen onlardı. Maddi, manevi her konuda destek olurlardı. Şimdikilerin selam verdikleri bile yok.
Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen
kayıt olun veya
giriş yapın.
Gazetelerimiz vardı.
Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen
kayıt olun veya
giriş yapın.
Gazetelerimiz, mektuplarımız, dergilerimiz vardı. Herkes gazete alıp okurdu. Gündemi gazetelerden takip ederdik.
Dostun dost olduğu, komşunun komşu olduğu dönemlerdi. Güzel günlerdi..