HAYATIN iCiNDEN => Tebess ツm Kösemiz => Gönülden Gönüle Dertleşelim => Konuyu başlatan: ♫ MELODi ♫ ツ - 10 Şub 2026 16:14:21

Başlık: Teknoloji Yokken Çocuk Olmak
Gönderen: ♫ MELODi ♫ ツ - 10 Şub 2026 16:14:21
Teknoloji Yokken Çocuk Olmak



"Ne olduysa sokaklar oyunsuz , oyunlar cocuksuz kaldiktan sonra oldu." diyor bir yazar ve
ekliyor : "Ama anne hava daha kararmadi ki ; hadi saklambaca devam." sözü cok eskilerde
kaldi...

Cünkü cocuklar joystick, TV veya internet kablosuyla eve baglandi.
Sokaga cikmayan, birlikte oynamayi unutan cocuklar var evlerimizde...

Misket, yakartop, istop...
Cocuklarin bircogu artik bu oyunlari bilmiyor, bilse de oynayamiyor.
Cünkü sokaga eskisi kadar çikilmiyor.



Iste gecmigin eski sokaklarinda kalan eski oyunlarimiz...




Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.



Saklambaçtan kör ebeye, mendil kapmacadan ip atlamaya, misketden gazoz kapaklarına, yakan topdan uzun eşeğe kadar bir sürü oyunumuz vardı. Maddi açıdan zengin olmasak da günlü zengin çocuklardık biz.

Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.


Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.


Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.


Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.


Sobalarımız vardı.
Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.


Nerede o zamanın komşuları. En zor anında yetişen onlardı. Maddi, manevi her konuda destek olurlardı. Şimdikilerin selam verdikleri bile yok.

Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.



Gazetelerimiz vardı.

Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.


Gazetelerimiz, mektuplarımız, dergilerimiz vardı. Herkes gazete alıp okurdu. Gündemi gazetelerden takip ederdik.

Dostun dost olduğu, komşunun komşu olduğu dönemlerdi. Güzel günlerdi..

EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev