Ana Menü

* HAFTANIN TEMALARI *

Susmalıyım

Başlatan ♫ MELODi ♫ ツ, 31 Mar 2026 10:13:03

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 2 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

♫ MELODi ♫ ツ

 (240x320, 98Kb)


Bazen susmalıyım diyorum kendime.
Susmalıyım ki, gönlümün sesi gönüllere ulaşsın.
Sesimi duymamak için direnen kulaklar,
bari gönlümü dinlesin.
Ben susmalıyım ki, tüm zor
cümleler gönlümü dinleyenlere kalsın.
Dilimle konuşmak canımı çok acıttı.
Bari gönlümden konuşayım da
biraz da canımı acıtanların canları acısın...
Mevlana Celalettin Rumi
HTML


Derecelendirme: Henüz derecelendirme yok
Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.


Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.

Bu Konuyu Paylaş
Google Ekle Google skype pinterest skype youtube grubumuz
kiriklink Bildirimi
Google Ekle kiriklink
  •  

🡱 🡳
EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev