Ana Menü

* HAFTANIN TEMALARI *

Eylül'ü konuşalım...

Başlatan ♫ MELODi ♫ ツ, 08 Şub 2026 21:32:44

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

♫ MELODi ♫ ツ

Sonbahar gelse hazan başlasa sarı sarı yapraklar dökülse..
yağmur yağsa toprak kokusunu genzime çeksem sarhoş olsam ..
Dedim ya, Eylül'dü.
Savruluşu bundandı kimsesizliğimin.
Eylül toparlandı gitti işte ekim falan da gider bu gidişle...
Ve ben bütün yapraklarımı döküyorken şimdi, Eylül diyorsun, tam da orada başlıyor ayrılık...
Bir gün aklına gelecek olursam,
bana şiir ısmarla..
Eylül'ü konuşalım...


Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.
Derecelendirme: Henüz derecelendirme yok
Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.


Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.

Bu Konuyu Paylaş
Google Ekle Google skype pinterest skype youtube grubumuz
kiriklink Bildirimi
Google Ekle kiriklink
  •  

🡱 🡳
EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev