Ana Menü

* HAFTANIN TEMALARI *

SENSİZ

Başlatan ♫ MELODi ♫ ツ, 06 Mar 2026 10:37:16

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

♫ MELODi ♫ ツ

SENSİZ

Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.


 Yağmurun tadı yok sensiz,
 Ne kış, ne bahar.
 Mehtap bile inek gibi bakar,
 Mavi bir boşluk deniz.
 Tadı kalmadı şarkıların,
 İçki kadehi soğuk.
 Dün, bugün, yarın,
 Manasız, donuk.
 Sen olsaydın eğer,
 Seninle gelseydi yağmur,
 Kar, tipi, çamur,
 Koymazdı bu kadar


Mehtap göz kırpardı tatlı tatlı,
 Zeki ve çapkın.
 Ses ve ışık dolardı deniz,
 Dalgalar cana yakın.
 Varsın bağırsın sarhoşlar, satıcılar,
 Kar kış kıyamet kopsun,
 Bahar canı isterse olsun.
 Akşam da olmayaydı sabahta,
 Beraberdik sevapta, beraberdik günahta.
 Yağmurun tadı yok sensiz,
 Ne kış, ne bahar.
 Mehtap bile inek gibi bakar,
 Mavi bir boşluk deniz
Derecelendirme: Henüz derecelendirme yok
Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.


Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.

Bu Konuyu Paylaş
Google Ekle Google skype pinterest skype youtube grubumuz
kiriklink Bildirimi
Google Ekle kiriklink
  •  

🡱 🡳
EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev