Ana Menü

* HAFTANIN TEMALARI *

Herkes bir parçasını alıp götürdü hayallerimi!

Başlatan ♫ MELODi ♫ ツ, 30 Mar 2026 17:04:14

« önceki - sonraki »

0 Üyeler ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

♫ MELODi ♫ ツ



Herkes bir parçasını alıp götürdü hayallerimi!

En aç gözlüleri de en sevdiklerimdi..

Kimisi çocukluğumu

Kimisi kanayan dizlerimi aldı benden..

Bazıları gülen gözlerimi

Bazıları masumluğumu aldı gitti...

Bir zamanlar içimde şarkılar söyleyen bir şey vardı

Utanarak bakan,

Karanlıktan korkan..

Tuttular o zamanlar,

Gündüzümü aldılar benden..

Kanatları küçücük bir serçe vardı

Birisi vurdu onu

Birisi umudumu vurdu benim

O birisi evvelden beni sevmişti...

Tuttu şahdamarımı kopardı gitti..

İşte bu yüzden kimsem yok

Herkes her şeyimi aldı götürdü

benden bana bile benden zerre kalmadı.

Onlarda bunun farkına vardı.

Ruhumun yağmalanacak bir yanı kalmadığını anlayan herkes

Hiç oldu gitti, ömrüm oldu bitti...

Yusuf Ceylan

Dünya






Derecelendirme: Henüz derecelendirme yok
Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.


Misafirlerin mesajlardaki resimleri görüntülemesine izin verilmemektedir; lütfen kayıt olun veya giriş yapın.

Bu Konuyu Paylaş
Google Ekle Google skype pinterest skype youtube grubumuz
kiriklink Bildirimi
Google Ekle kiriklink
  •  

🡱 🡳
EhPortal 1.40.2 © 2026, WebDev